27 června 2006

Hlavně, že je večírek <|||>

Tak jsem se ve čtvrtek s velkou slávou dostal z práce už v půl třetí, navlíknul na sebe dres a vyrazil na plzeňák fandit těm našim chlapcům, ať porazí taliány. Fandil jsem tak, že pingl nestačil nosit krýgle, ale kluci to šolichali jak TJ Jiskra Aš a navíc je prý zradil nějaký polský záškodník. No aspoň teda maj kluci teď čas si pořadně ožrat držku.

Smutný a zklamaný jsem chytil nejhečí fanynku (která byla ochotná se mnou jít), nakoupil kuželky, flašu fefrmicky a vyrazili jsme se uklidnit na koncert té potulné tlupy fanánkových sester. Přepálenej s Kocovinou (přestože tvrdili, že maj práce jak na kostele) už tam seděli, tunili hlas aspoň desátým kusem a křičeli oslavné ódy na předkapelu debilních hlav, která to psychicky neunesla a zbaběle utekla do zákulisí.

Nechci do ústavu, já vám na to seru! [Přepálenej strat]
Nechci do ústavu, já vám na to seru! [Přepálenej start]


Tož jsme ještě chvíli popíjeli, veselili se a za chvíli nastoupil fanánek v havajské košili tak jak ho máme rádi. Jak jsem viděl, že sestry rozdávaj pifko přímo z pódia, něco se ve mě hlo a najednou jsem stál přímo pod fanánkem s plasťákem v ruce. Namáčknutej na zábradlí s nadrženejma fanouškama v zádech to nebyla žádná hitparáda, ale zase jsem byl přímo u zdroje lahodného moku! Když přišel na řadu Venda se svou motorkou, zjistil jsem, že mi na záda dýchá Kocovina a snaží se dostat ke mě na zábradlí, které už i tak nebylo dost stabilní. Naštěstí po chvíli pochopil, že další pivo z pódia už nebude, svoje snažení vzdal a odebral do stínu kiosku.

Po skončení koncertu jsem se trošku zdržel v zákulisí, kde jsem si nechal podepsat většinu sester na bubnovátko, které po mě hodil týpek za bicíma za to, že jsem na něj celou dobu ukazoval pyču. Jak jsem ale zjistil, že sestry se víc jak o bubnovátko zajímaj o výstřih mojí fanynky, zavelel jsem rázně k odchodu. Zbytek jezdců, tamborů a markytánek byl v té době již nezvěstný (zlé jazyky tvrdí, že přepálili start a už se někde váleli podél cesty), tak jsme ještě sami vyrazily na šláftruňk do áčka a pak na kutě, pořádně se vyspat před páteční kalbou. :)

3 Comments:

At 27 června, 2006 13:26, Blogger přepálenej*start said...

pekny voe ale bez fotek je to na pycu

 
At 27 června, 2006 13:57, Blogger Hladinka said...

noesi mas naky fotky, tak posli...

 
At 28 června, 2006 20:18, Blogger přepálenej*start said...

tak zrovna tuhle fotku sem na mysli nemel voe ;-))

 

Okomentovat

<< Home