07 června 2006

Čestný jezdec Milan Čurda

Takových jezdců jako je Milan není mnoho! Proto navrhuji, jmenovat ho čestným jezdcem Alkoholypsy a zveřejnuji zde jeho příběh i s verdiktem soudu. Hladinka.

Spanilá jízda

Milan Čurda ze Stružince na Semilsku – řidič, který minulý týden boural s osmi promile alkoholu v krvi, má stále řidičský průkaz. Na semilskou radnici totiž ještě nedorazilo od zdejší policie hlášení o Čurdově předchozím přestupku, kdy nadýchal "jen" promile čtyři.

... A tak Čurda stále vyráží na cesty se svým nákladním autem.

"Jsem v klidu. Nikdo mi zatím oficiálně papíry nesebral," říká Čurda, který se živí tím, že sváží fekálním vozem močůvku. "Auto jsem opravil a jezdím s ním. Zrovna dnes jsem se chystal do Lomnice, ale chybí mi vzadu odrazka, a tak by mně mohli policisté dělat problémy," nechal se slyšet ve středu.

Problémy by mu mohli dělat i kvůli tomu, že jezdí bez dokladů. Už od nehody v minulém týdnu je nemůže najít. "Kdyby něco, mohou si ověřit, že je mám," říká Čurda.

A jak to dopadlo?

Řidič Milan Čurda, kterému v květnu naměřili policisté při dechové zkoušce téměř osm promile, se soudu vyhne.

... Čurdovi totiž nemohli policisté řízení s osmi promile prokázat. Muž odmítl odběr krve a chyběli i svědci, kteří by věděli, kolik toho skutečně vypil.

[zdroj: spanilá jízda, a jak to dopadlo?]

1 Comments:

At 07 června, 2006 14:27, Blogger přepálenej*start said...

fajne fajne

 

Okomentovat

<< Home