09 června 2006

Dluhy, dluhy a dluhy

Tak jsme se předevčirem rozhodli ze konečně spočítame kdo komu co dluží když už jsme se přestehovali a bydlíme spolu. A kam sme to asi tak šli spočitat, ne že bych netusil dva dni před tim že stejně skončíme v hospode, ale nejaká malá jiskřička naděje ve mě svítila že bychom to mohli spočítat i za střízliva.
A když jsem slišel Přepálenej kua start jak navrhuje ze půjdem počítat do hospi, tak posledná jiskřička zhasla. Tak jsme se tedy vybrali do knaipy dali každý po pivku a Přepalenej kua start s Kocovinou jako nejvetsí granti si dali k tomu jestě nakládaný hermelín ( což se jim v zavěru málem vymstilo viz niže:D) a že začnem počítat, když jsme zjistili že Kocovina zahodil před barákem poslední papír na který bychom to psali tak mi bylo hned jasný že se jdem zas jen cilevědomě ožrat jako vždycky. Ale já se nedal a zapojil svoji iniciativu a sehnal papír od barmanky, naštěstí tužku ten vůl nezahodil. Tak jsme se dali do počítaní, lítali tam cifry že se na nás všichni v hospe koukali jako by sme byly drogoví dealery, to bylo 5 litrů tobe, 4 litry mě a 12 litrů tam atd. A jak sme se tak započitali a otočili už třetí pivo, tak Přepálenej kua start se nás ptá kolik máme u sebe peněz že by si dal ješte pivko, ale že má u sebe jen něco do kilečka chechtáků. Tak jsme se všichni tak ne sebe koukli a zjistili že mi na tom nejsme o nic líp. Takže vysvitla naděje že bychom mohli být jeden den střizliví i když už na mě zase přisla chuť. A tak jsem se pokoušel nabídnout že skočím do bankomatu vytáhnout bubáky, ale nikdo nebyl za, tak to nakonec dopadlo jako poklidný večer i když to vypadalo dosť slibně.

3 Comments:

At 09 června, 2006 14:48, Blogger přepálenej*start said...

fajne a navic skoro pravdivy :-)

 
At 09 června, 2006 18:24, Blogger Hladinka said...

Nas tady lakuje, ze sel domu strizlivej a pritom byl urcite zas jak tygr a sotva nasel skrin :-P

 
At 10 června, 2006 13:13, Blogger Chuť said...

nahodou teď jsem se byl vychcát na hajzl, takže je jen dobře že jsem tu skříň nenašel:P

 

Okomentovat

<< Home